![]() |
||||||||||
|
||||||||||
|
|
1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (?alej len VOP) upravujú práva a povinnosti spolo?nosti RIMI
- NABDA, spol. s r.o. (?alej len RIMI - NABDA) a odberate?a pri dodávkach tovaru a sluieb zo sortimentu spolo?nosti RIMI - NABDA odberate?ovi na základe jeho objednávky.
2. Tieto VOP sú záväzné pre všetkých odberate?ov spolo?nosti RIMI - NABDA, t.j. pre fyzické a právnické osoby, ktoré jej pošlú objednávku.
3. Tieto VOP vstupujú do platnosti d?om ich zverejnenia na internetových stránkach spolo?nosti RIMI - NABDA www.riminabda.sk. Spolo?nos? RIMI - NABDA si vyhradzuje právo tieto VOP kedyko?vek upravi?.
4. Všetky vz?ahy medzi spolo?nos?ou RIMI - NABDA a odberate?om, ktoré nie sú týmito VOP upravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. Ak je odberate? spotrebite?om v zmysle ustanovenia § 52 ods. 4 Ob?ianskeho zákonníka, teda ak sa jedná o odberate?a, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikate?skej ?innosti, riadia sa vz?ahy neupravené týmito VOP príslušnými ustanoveniami Ob?ianskeho zákonníka.
II. Základné definície a pojmy 1. Odberate? je podnikate?ský subjekt (?alej len odberate?), ktorý v súlade s týmito VOP doru?í akýmko?vek spôsobom (telefonicky, osobne, poštou, e-mailom, faxom, prostredníctvom internetovej stránky spolo?nosti RIMI - NABDA www.riminabda.sk objednávku tovaru. 2. Tovarom sa rozumejú výrobky, ktoré sú uvedené v aktuálnom katalógu, cenníku spolo?nosti RIMI - NABDA s názvom a objednávkovým ?íslom (?alej len tovar).
3. Plnením sa rozumie tovar, sluba dodávaný spolo?nos?ou RIMI - NABDA v súlade s jej predmetom podnikania (?alej len plnenie)
4. Objednávka je jednostranný právny úkon odberate?a, vykonaný vo?i spolo?nosti RIMI - NABDA, s cie?om obdra? od nej plnenie.
5. Mimocenníkový tovar je tovar, upravený pod?a priania odberate?a, alebo tovar, ktorý sa nenachádza v cenníku spolo?nosti RIMI - NABDA a bol zabezpe?ený pre odberate?a na základe jeho písomnej, faxovej, alebo e-mailovej poiadavky.
III. Objednávanie tovaru
1. Objednávka môe by? spolo?nosti RIMI - NABDA zaslaná poštou na adresu spolo?nosti RIMI - NABDA, tak ako je uvedené v cenníku alebo na internetových stránkach spolo?nosti RIMI - NABDA, podaná telefonicky alebo faxom na telefónne ?íslo spolo?nosti RIMI - NABDA, tak ako je uvedené v cenníku alebo na internetových stránkach spolo?nosti RIMI - NABDA, poslaná e-mailom na elektronickú adresu spolo?nosti RIMI - NABDA, tak ako je uvedené v cenníku alebo na internetových stránkach spolo?nosti RIMI – NABDA.
2. Odberate? je povinný uvies? v objednávke tieto údaje:
a) Svoju identifikáciu, t.j. obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, I?O, I? DPH/DI?, kontakt (telefón, fax alebo e-mailovú adresu). b) Typové ozna?enie objednávaného tovaru pod?a cenníku a poprípade tie jeho popis.
c) Mnostvo objednávaného tovaru.
d) Adresu miesta dodania tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, e tovar má by? dodaný na adresu sídla/bydliska kupujúceho).
e) De? dodania tovaru, ak sa odberate? dohodne so spolo?nos?ou RIMI - NABDA odlišne od uvedených VOP.
f) Meno, priezvisko a podpis osoby (neplatí pre internetové a e-mailové objednávky), oprávnenej za odberate?a jedna?, prípadne tie odtla?ok pe?iatky odberate?a.
g) Meno a priezvisko kontaktnej osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, e k prevzatiu dodávaného tovaru je oprávnený odberate?, poprípade akýko?vek jeho zamestnanec.
h) V prípade objednania sluieb odberate? je povinný špecifikova? rozsah dodávanej sluby pod?a písomnej ponuky dodávate?a, v prípade ak odberate? nešpecifikuje rozsah dodávky potom dodávate? poskytuje slubu odberate?ovi na základe písomnej cenovej ponuky.
3. Ak nebude objednávka obsahova? náleitosti pod?a predchádzajúceho bodu, je povaovaná za neúplnú. Spolo?nos? RIMI - NABDA sa v takom prípade pokúsi kontaktova? kupujúceho a vyzva? ho k odstráneniu nedostatkov objednávky a jej prípadnému spresneniu a/alebo doplneniu. Okamihom doru?enia údajov spres?ujúcich a/alebo dopl?ujúcich objednávku spolo?nosti RIMI - NABDA sa objednávka povauje za úplnú.
4. Ihne? po doru?ení úplnej objednávky je spolo?nos? RIMI - NABDA povinná skontrolova?, ?i má poadovaný tovar na sklade. Ak poadovaný tovar nie je na sklade, prípadne nie je k dispozícii v poadovanom mnostve, kontaktuje spolo?nos? RIMI - NABDA kupujúceho a ponúkne mu dodanie alternatívneho tovaru. Ak je dodanie poadovaného tovaru moné iba v dlhšom dodacom termíne, spolo?nos? RIMI - NABDA kupujúceho na túto skuto?nos? upozorní.
5. Pokia? odberate? odosiela spolo?nosti RIMI - NABDA prvú objednávku, je povinný zárove? s ?ou odosla? svoje identifika?né doklady, t.j. kópiu výpisu z obchodného registra, kópiu ivnostenského listu a pod. a osved?enie o I? DPH / DI? a kópiu licencie na poskytovanie technickej sluby pri ochrane majetku a osôb.
6. Telefonické hovory so spolo?nos?ou RIMI - NABDA môu by? monitorované.
IV. Kúpna cena tovaru a sluieb
1. Kúpna cena tovaru bude ur?ená pod?a aktuálneho cenníka spolo?nosti RIMI - NABDA. Spolo?nos? RIMI - NABDA poskytne odberate?ovi na jeho iados? tla?ený cenník platný pre dané obdobie. Tla?ený cenník je vydávaný spravidla pre obdobie jedného kalendárneho roka a je ur?ený pre podnikate?ské subjekty. Aktuálny cenník je dostupný na internetových stránkach spolo?nosti RIMI - NABDA na adrese www.riminabda.sk. Ceny uvedené v cenníku RIMI - NABDA ako aj ceny uvedené na internetových stránkach spolo?nosti RIMI - NABDA sú uvedené v EUR bez 19 % DPH. Kúpna cena dodanej sluby je ur?ená na základe písomnej alebo ústnej cenovej ponuky, zmena tejto ceny je moná iba na základe písomnej, ústnej dohody obidvoch strán. 2. Spolo?nos? RIMI - NABDA si vyhradzuje právo zvýši? cenu tovaru oproti cene uvedenej v tla?enom cenníku alebo písomnej ponuky v prípade výrazných a preukázate?ných zvýšení cien od svojich dodávate?ov. Spolo?nos? RIMI - NABDA bude odberate?a o týchto zmenách vhodným spôsobom informova? na svojich internetových stránkach www.riminabda.sk alebo písomne.
3. Záväzná kúpna cena tovaru je ur?ovaná pod?a aktuálneho katalógu spolo?nosti RIMI - NABDA zverejneného na internetových stránkach spolo?nosti RIMI - NABDA na adrese www.riminabda.sk alebo pod?a písomnej, ústnej ponuky.
4. Ak odberate? neuvedie na objednávke, e objednáva tovar za ceny pod?a tla?eného cenníku spolo?nosti RIMI - NABDA, má sa nevyvrátite?ne za to, e objednáva za ceny uvedené v cenníku zverejnenom na internetových stránkach spolo?nosti RIMI - NABDA na adrese www.riminabda.sk. Pokia? odberate? do objednávky uvedie, e objednáva pod?a tla?eného cenníku a aktuálna cena tovaru je od uvedenej ceny odlišná, a pokia? o tejto zmene ešte nebol informovaný, je spolo?nos? RIMI - NABDA povinná odberate?a dodato?ne o tejto skuto?nosti vhodným spôsobom informova? a zisti?, ?i na objednávke trvá i v prípade zvýšenej ceny.
5. V prípade, e sa spolo?nosti RIMI - NABDA nepodarí kupujúceho kontaktova? pod?a predchádzajúceho odseku v dostato?nom predstihu tak, aby objednaný tovar mohol by? dodaný v lehote pod?a ?l. VII. bod 2., je spolo?nos? RIMI - NABDA povinná doda? tovar za cenu uvedenú v tla?enom cenníku.
V. Uzavretie kúpnej zmluvy 1. Doru?ením úplnej objednávky kupujúceho spolo?nosti RIMI - NABDA pod?a ?l. III. bod 1. dochádza k návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle § 43a a násl. Ob?ianskeho zákonníka. 2. K uzavretiu kúpnej zmluvy dochádza:
a) okamihom doru?enia úplnej objednávky spolo?nosti RIMI - NABDA za predpokladu, e odberate? tovar objednáva za aktuálnu cenu, b) okamihom vyslovenia súhlasu odberate?a s dodaním tovaru za zmenenú cenu pod?a ?l. IV. bod 4., c) okamihom uplynutia lehoty na kontaktovanie odberate?a pod?a ?l. IV. bod 5., d) okamihom vyslovenia súhlasu odberate?a s dodaním alternatívneho tovaru alebo s dodaním tovaru v dlhšom dodacom termíne pod?a ?l. III. bod 4., pod?a toho, ?o nastane neskôr. VI. Splatnos? kúpnej ceny a platobné podmienky
1. Odberate? je povinný uhradi? kúpnu cenu za dodaný tovar bezhotovostným prevodom na ú?et spolo?nosti RIMI - NABDA uvedený na da?ovom doklade alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru. 2. V prípade bezhotovostného prevodu sa kúpna cena povauje za uhradenú okamihom pripísania príslušnej ?iastky v prospech ú?tu spolo?nosti RIMI - NABDA, uvedeného na da?ovom doklade. Dokladom o platbe v hotovosti sa rozumie príjmový pokladni?ný doklad vystavený zákazníkovi spolo?nos?ou RIMI - NABDA.
3. Kúpna cena za tovar, ktorý spolo?nos? RIMI - NABDA na základe objednávky odberate?a odberate?ovi dodá, je splatná do dátumu uvedeného na da?ovom doklade, ktorý spolo?nos? RIMI - NABDA odberate?ovi vystaví.
4. Odberate? je povinný uhradi? všetky záväzky vo?i spolo?nosti RIMI - NABDA pod?a pravidiel stanovených v týchto VOP, pokia? nemá so spolo?nos?ou RIMI - NABDA písomne dohodnuté individuálne platobné podmienky. V prípade, e odberate? prekro?í stanovenú dobu splatnosti a ocitne sa v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny alebo jej ?asti, stráca nárok na prípadné z?avy poskytnuté mu spolo?nos?ou RIMI - NABDA a je povinný zaplati? zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlnej ?iastky za kadý za?atý de? omeškania.
5. V prípade odberate?a, ktorý prekro?í stanovenú dobu splatnosti, je spolo?nos? RIMI - NABDA oprávnená od kúpnej zmluvy odstúpi?. Odstúpenie od zmluvy musí ma? písomnú formu a je ú?inné okamihom doru?enia odberate?ovi. Za doru?enie sa povauje takisto okamih prevzatia faxovej správy, alebo elektronickej pošty na zariadení kupujúceho. V takomto prípade, sú strany povinné navzájom si vráti? všetko, ?o pod?a tejto zmluvy získali, inak dochádza k bezdôvodnému obohateniu. Vrátenie tovaru namiesto úhrady je moné len na výzvu spolo?nosti RIMI - NABDA, prípadne po dohode s ?ou a koná sa na vlastné náklady a nebezpe?enstvo kupujúceho.
6. Spolo?nos? RIMI - NABDA si vyhradzuje právo vyadova? od odberate?a, ktorý má vo?i spolo?nosti RIMI - NABDA neuhradené záväzky po lehote splatnosti, alebo také záväzky mal opakovane v minulosti, platbu v hotovosti pri dodaní tovaru. Pokia? odberate? túto podmienku neakceptuje, vyhradzuje si spolo?nos? RIMI - NABDA právo doda? mu objednaný tovar a potom, ?o všetky svoje záväzky vo?i spolo?nosti RIMI - NABDA uhradí.
VII. Podmienky dodania tovaru 1. Spolo?nos? RIMI - NABDA dodá tovar na náklady odberate?a a na dohodnutú adresu v pracovné dni a vo svojej pracovnej dobe. Dopravné v hodnote skuto?ných nákladov na dopravu sa ú?tuje iba v prípade objednávky tovaru, ktorej celková hodnota nepresiahne sumu 100 EUR bez DPH (po uplatnení zliav). Dopravné nebude odberate?ovi ú?tované, pokia? sa bude jedna? o dodato?né vykrytie objednávky odberate?a alebo o jej ?iasto?né plnenie. Táto podmienka sa nevz?ahuje na dodávku akumulátorov. 2. Ak nie je medzi spolo?nos?ou RIMI - NABDA a odberate?om dohodnuté inak, zaväzuje sa spolo?nos? RIMI - NABDA doda? objednaný tovar najneskôr do druhého pracovného d?a na území Západného a Stredného Slovenska a do troch pracovných dní na území Východného Slovenska (mimo SO, NE, sviatkov) od prijatia objednávky v prípade, e objednávka bude spolo?nosti RIMI - NABDA doru?ená v pracovné dni najneskôr do 14:00 hod.. V prípade, e je objednávka doru?ená spolo?nosti RIMI - NABDA neskôr, zaväzuje sa spolo?nos? RIMI - NABDA doda? objednaný tovar vo vyššie uvedených lehotách plynúcich od po?iatku pracovnej doby pracovného d?a nasledujúceho po dni prijatia objednávky.
3. Termíny dodania mimocenníkového tovaru, ktorý nie je uvedený v cenníku, sa stanovujú dohodou v závislosti od charakteru monosti dodania.
4. Spolu s dodaným tovarom spolo?nos? RIMI - NABDA vdy odovzdá odberate?ovi faktúru, ktorá slúi aj ako dodací list a zárove? záru?ný list v ktorom je uvedená presná identifikácia dodaného tovaru a jeho mnostvo. Odberate? je povinný po skontrolovaní po?tu dodaného tovaru (vi?. ?lánok VIII. “Reklamácie a záru?ná lehota”) na faktúru ?itate?ne uvies? priezvisko preberajúceho, tento podpísa? a potvrdi? tak prevzatie tovaru. Ak tak neurobí, je spolo?nos? RIMI - NABDA oprávnená odmietnu? tovar odberate?ovi odovzda?.
5. Odberate? je povinný spolo?nos? RIMI - NABDA neodkladne písomne informova? o akejko?vek zmene miesta dodania tovaru alebo osoby oprávnenej k prevzatiu tovaru. Spolo?nos? RIMI - NABDA nezodpovedá za škodu spôsobenú nesprávnym alebo oneskoreným dodaním tovaru, ak bola spôsobená porušením povinností kupujúceho pod?a tohto bodu.
6. Spolo?nos? RIMI - NABDA vystaví odberate?ovi da?ový doklad - faktúru, ktorú odberate?ovi odovzdá pri odovzdaní tovaru. Pri ?iasto?nom plnení doru?í RIMI - NABDA odberate?ovi da?ový doklad – faktúru následne po ukon?ení zmluvne definovaného obdobia. Kadá faktúra bude obsahova? okrem ?alších, zákonom stanovených náleitostí, tie tieto údaje:
a) Ozna?enie a ?íslo faktúry.
b) Názov, sídlo, I?O, DI?, I? DPH predávajúceho a kupujúceho, údaje o zápise v obchodnom registri (súd, oddiel, ?íslo vloky). c) Bankové spojenie predávajúceho. d) Dátum splatnosti kúpnej ceny. e) Popis dodaného tovaru a jeho mnostvo. f) ?íslo objednávky kupujúceho, ak ho kupujúci zadá. g) Cena bez DPH, DPH, celkovú ?iastku k úhrade. 7. Odberate? je oprávnený do dátumu splatnosti faktúru vráti? (t.j. preukázate?ným spôsobom doru?i? spolo?nosti RIMI - NABDA), ak obsahuje nesprávne cenové údaje, alebo chýbajú vo faktúre niektoré z náleitostí. Spolu s vrátenou faktúrou je odberate? povinný písomne špecifikova? chyby, ktoré pod?a jeho názoru faktúra vykazuje. V prípade, e je faktúra skuto?ne vystavená chybne, spolo?nos? RIMI - NABDA vystaví kupujúcemu novú. Povinnos? kupujúceho zaplati? kúpnu cenu v lehote splatnosti uvedenej na pôvodnej faktúre je dotknutá iba v prípade, e chyba faktúry spo?íva v nesprávne ur?enej výške kúpnej ceny. Lehota splatnosti v takom prípade beí od doru?enia opravenej faktúry odberate?ovi.
8. Nebezpe?enstvo vzniku škody na tovare, zodpovednos? za zhoršenie, náhodné poškodenie, ?i stratu tovaru prechádza na odberate?a okamihom prevzatia dodaného tovaru zo strany odberate?a od spolo?nosti RIMI - NABDA.
9. Odberate? nadobúda vlastnícke právo k tovaru a celkovým zaplatením kúpnej ceny tovaru pod?a da?ového dokladu vystaveného spolo?nos?ou RIMI - NABDA.
VIII. Reklamácie a záru?ná lehota 1. Odberate? je povinný pri prevzatí tovaru skontrolova? po?et kartónov a prezrie? si tovar. Nesprávne mnostvo a zjavné vady tovaru pri dodávke je odberate? povinný reklamova? písomne ihne?, najneskôr však do 48 hodín od prevzatia tovaru. V reklamácií je odberate? povinný vady popísa?, prípadne uvies?, ako sa prejavujú. 2. Odberate? má právo vráti? doposia? nepouitý tovar, s výnimkou tovaru upraveného pod?a jeho priania, do 14 dní odo d?a dodania tovaru, avšak iba za podmienok, e tovar je vrátený zjavne nepouitý a nepoškodený, v neporušenom a neotvorenom originálnom obale.
3. Ak je odberate? spotrebite?om v zmysle ustanovenia § 52 ods. 4 Ob?ianskeho zákonníka, teda ak sa jedná o odberate?a, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikate?skej ?innosti, má právo, bez oh?adu na druh dodávaného tovaru, od zmluvy odstúpi? do 14 dní odo d?a dodania tovaru. Právo odstúpi? od zmluvy však odberate? nemá, ak je dodávaný tovar upravený pod?a priania odberate?a alebo pre jeho osobu, alebo sa jedná o mimocenníkový tovar.
4. Právo vráti? tovar pod?a ?l. VIII. bod 2. a bod 3. musí odberate? uplatni? u spolo?nosti RIMI - NABDA písomne najneskôr v posledný de? stanovenej lehoty. Odberate? je povinný tovar vráti? nepouitý, nepoškodený a v originálnom, neporušenom balení. Odberate? zaistí prepravu vráteného tovaru na svoje náklady. Právo vráti? tovar sa vz?ahuje výhradne na tovar štandardne ponúkaný v cenníku spolo?nosti RIMI - NABDA.
5. Na dodávaný tovar je odberate?ovi poskytnutá záru?ná lehota stanovená zákonom. Na vybrané druhy tovaru je poskytovaná záru?ná lehota dlhšia. Individuálna záru?ná doba je vdy uvedená v cenníku spolo?nosti RIMI - NABDA v popise konkrétneho tovaru.
IX. Závere?né ustanovenia 1. Tieto VOP sa týkajú iba vz?ahov súvisiacich s nákupom tovaru pod?a cenníku spolo?nosti RIMI - NABDA, ktorý je ur?ený výhradne pre podnikate?ské subjekty, tj pre fyzické a právnické osoby. Pre dodávku mimocenníkového tovaru, ktorý nie je v cenníku spolo?nosti RIMI - NABDA uvedený, sa tieto VOP pouijú iba podporne v otázkach, ktoré nie sú medzi spolo?nos?ou RIMI - NABDA a odberate?om zjednané individuálne. Sluby a tovar ktorého odberate?om sú nepodnikate?ské subjekty sú dodané na základe osobitnej písomnej alebo ústnej ponuky. 2. Zmluvné vz?ahy zaloené na základe VOP spolo?nosti RIMI - NABDA sa posudzujú pod?a VOP spolo?nosti RIMI - NABDA platných v dobe vzniku zmluvného vz?ahu.
3. Právne vz?ahy medzi spolo?nos?ou RIMI - NABDA a odberate?om sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej Republiky. |
Príjem poplachových správ
- z GPRS
- z IP komunikátorov
- z tel. komunikátorov
GSV7 - univerzálny GSM/GPRS
komunikátor k ENIGMA II - 2 IP adresy - 5 protokolov - Heartbeat test - 10 tel. ?ísiel na SMS - Volanie pri alarmu - Dia?kové ovládanie - Programovanie cez USB - 6 vstupov - 2 výstupy s OC - kompatibilné s ústred?ami PARADOX a DSC - Monos? pripojenia tel. komunikátora - Vlastný napájací zdroj
![]() Android aplikácia k ústredniam SECOLink Ovládanie ústredne, zapínanie elektrických zariadení |
| registrácia domény, webmaster, design & webhosting - www.poruban.sk ©2025 |